Jaarmartkt Alphen

Elk jaar 1e zondag juli: Jaarmarkt + Alphen aan de Mart

De Alphense jaarmarkt is al vele jaren een fenomeen. Ook dit jaar zal SPA dit evenement weer organiseren. Deze jaarmarkt is in de hele regio bekend als een grote en drukbezochte markt. Het is ook altijd goed weer maar vooral vanwege de vele bezoekers erg gezellig. En de afgelopen 2 jaar met het gezellige dorpsfeest Alphen aan de Mart

op zondag 1 juli is het weer zover; De grote drukke Alphense jaarmarkt onder een stralende zon! Stichting Promotie Alphen is druk bezig met hier een Jaarmarkt 2.0 van te maken met veel aktiviteit in het dorpscentrum. Na het gezelllige dorpsfeest vorig jaar wordt ook dit jaar  Alphen aan de mart georganiseerd.

Dit jaar de 3e editie van dit dorpsfeest, wat in het teken zal staan van gezelligheid voor jong en oud. Aan de mart op het vernieuwde Willibrordplein kan men gaan genieten van onder andere live muziek, straattheater, een kinderhoek en uiteraard een hapje en een drankje. Noteer het alvast in uw agenda, binnenkort volgt meer informatie via deze website en Facebook!

standwerkers

Marktkooplieden komen daarom van ver buiten de regio om  in Alphen op de jaarmarkt te staan. Naast de gebruikelijke marktkramen zijn er ook altijd een aantal ‘echte standwerkers’ die met een heel goed en vermakelijk verhaal de meest uiteenlopende produkten aan de man brengen. Deze standwerkers maken deel uit van het jaarlijks standwerkers concours, wat steevast op de Alphense jaarmarkt plaatsvindt. Aan het einde van de markt in Alphen wordt bekend gemaakt worden wie de winnende standwerker is. klik hier voor meer over het standwerkers concours.

opgave voor standhouders

Ook voor Alphense standhouders is het mogelijk om een stand te reserveren klik hier voor opgave