Stichting Promotie Alphen

Al vele jaren zet Stichting Promotie Alphen (SPA) zich in om Alphen op de kaart te zetten. De stichting biedt ondersteuning bij algemene ideeën en initiatieven vanuit en voor de Alphense gemeenschap. Door de jaren heen zijn er diverse terugkerende (culturele) evenementen ontstaan. Daarnaast is SPA ook initiatiefnemer van tal van monumentjes en objecten in ons dorp waaronder de Belhamel en de sfeervolle kerstverlichting.

SPA ondersteunen?

Stichting Promotie Alphen bestaat uit een grote groep vrijwilligers welke zich gedurende het jaar inzetten rondom ondersteunde activiteiten en evenementen. Wil jij je steentje bijdragen voor de Alphense gemeenschap? Meld je dan nu aan als vrijwilliger en neem contact met ons op.

“Geef eens een echt Alphens cadeautje”
Inwisselbaar bij alle aangesloten Alphense ondernemers